טיפים לדייט ראשון ותחילת קשר

להיות רווקים בימינו זה עסק בכלל לא פשוט,  כולם מסביבנו מנפנפים בזוגיות המוצלחת שלהם בעשרות תמונות או תגובות בפייסבוק ונראה שהמשימה למצוא את האחת או האחת נראית כמעט בלתי אפשרית.
נכון, יש אתרי הכרויות, אפליקציות בטלפון,  יש חברים ברשתות החברתיות אבל עדיין על אף המבחר העצום אתם אינכם מתקדמים לעבר זוגיות מנצחת.

הדייטים הראשונים הם תמיד הקשים ביותר, אתם צריכים להראות במיטבכם, לשמור על שיחה מוצלחת ולתת לצד השני את הרושם שאם הם לא ייצאו אתכם לפגישה נוספת הם יפספסו אתכם בגדול.
ליצור קליק בפגישה הראשונה זה אירוע נדיר, וגם אם הוא מתקיים, לא בהכרח זה הדבר היוביל לקשר זוגי, דווקא בגלל ההיצע הגדול ואין ספור הדייטים, אנחנו ממהרים לפסול את הדייט שלנו, לפעמים על הדברים הקטנים, "למה היא לובשת דווקא את זה" "אני לא מאמינה שהוא לקח אותי לכאן" "למה היא שומעת מוזיקה דבילית?" ועוד אלפי תירוצים שמונעים מאיתנו להתקדם מהפגישה הראשונה לשנייה.

בעמודים הבאים ריכזנו עבורכם טיפים לדייט ראשון, מה ללבוש לפגישה הראשונה, טיפים לטיפוח, איפה כדאי להיפגש בדייט הראשון, מה להגיד לצד השני ומה עדיף לשמור לעצמנו,  איך לגרום לצד השני לרצות אתכם יותר וגם איך לקרוא מעבר לרושם הראשוני ולהתאהב גם ביופי הפנימי.

Back to top button