קורס אסטרולוגיה

השמש ו-12 הבתים במפת הלידה

מה תפקודה של השמש במפת הלידה האסטרולוגית שלנו? איך היא משפיעה על כל אחד מ-12 הבתים האסטרולוגים בהם היא מתארחת ועל המפה האסטרולוגית כולה.

השמש היא הציר הראשי של המפה האסטרולוגית ואיתה גם הציר הראשי שלנו, כאשר היא שוהה בכל גזרת מזל למשך כחודש אנו מציינים את שהותה במזל זה כמזל האסטרולוגי שלנו.

את מפת הלידה עצמה נהוג לחלק כמו 12 המזלות גם ל-12 בתים בהקבלה ל-24 שעות היום כאשר כדור הארץ נע ללא הרף ומשלים סיבוב שלם ב-24 שעות, כלומר שעתיים לכל בית במפה ולכל מזל השוהה בה.

למראית עין השמש אף היא נעה לאורך גזרת השמים כאשר היא משלימה סיבוב שלם בתוך 24, כלומר בכל שעתיים השמש תהיה בבית אחר במפה.

תפקודו של כל בית בו השמש במפת הלידה מתארחת מקבל הדגשה לאורה הנוצץ של השמש וכך לדוגמא אם בית שלוש העוסק בתחום התקשורת מארח בזמן הלידה את השמש בעל המפה יהיה כזה בעל חיי חברה פעילים ויפעל במיטבו כשהוא מוקף אנשים רבים.

כאמור, יש לקחת היבט זה בתוך מערכת ההיבטים השונים של המפה ולשכללו בהתאם, האם ישנם גורמים המעודדים היבט זה או מתנגדים לו, מה סך הכוחות ועד כמה ההיבט הזה נמצא בודד במערכה ויכול באמת להשפיע.

השמש במפת הלידה בחלוקה ל-12 הבתים:

 

השמש בבית 1

האדם רואה את עצמו כמרכז העולם, נוצץ, מרהיב ומלכותי, בעל נטיות אגוצנטריות, מוחצן ושתלטן. בעל לב טוב רק לא בהכרח שם לב גם לאחרים.

השמש בבית 2

בעל היבט זה ישים דגש על רכוש, בית חם, רכוש, חיים טובים. מעדיף חיים איטיים ושלווים, הרמוניים ויפים, עקשן ושתלטן שיתקשה לקבל מציאות אחרת מלבד שלו וינסה לכופף אחרים לקבלה.

השמש בבית 3

היבט זה מעיד על אנשים אשר שמים דגים בחייהם על הפן התקשורתי והחברותי, אוהבי אדם וקהלים גדולים ומגוונים ויעדיפו גם לנצל את דחפיהם אלו גם כעבודה.

השמש בבית 4

בעל היבט זה ידגיש את חשיבותו של התא המשפחתי בחייו, את החום והרגישות שהתא המשפחתי הביא לו בעברו ועל זה שהוא בונה בהווה.

השמש בבית 5

כשליטה על מזל אריה, מיקומה האידאלי של השמש הוא בבית 5, המייצג אף הוא את תכונותיו של האריה, זהו בית החיים הטובים, ההנאה, התשוקות והאושר, מיקום של השמש בבית זה ידגיש את הפן הזה בחייו של אדם, זהו אחד שיאהב לבלות, ליהנות, לפזר כספים, לחיות בגדול, כזה שנהנה שהחיים הם סרט והוא מלוהק ככוכבו הראשי.

השמש בבית 6

בעל היבט זה ישים דגש בחייו על דאגות היום יום, בדרך כלל פועל יותר טוב בשגרה מאחרים, בריאותו וההיגיינה האישית שלו חשובים לו.

השמש בבית 7

בעל היבט זה ישים דגש בחייו על קשרים בין אישיים, יהיה זה אחד שיחפש לעבוד במשותף וישאף למערכת יחסים זוגית שבה שני הצדדים הרמוניים ומאוזנים.

השמש בבית 8

לבעליו של היבט זה פן מסתורי באופיו, הוא מעדיף לא לגלות את כל מה שעובר עליו בעמקי נפשות ופועל בחשאיות מסוימת מתובלת בפן מיני ולעיתים מניפולטיבי.

השמש בבית 9

היבט זה יעיד על חשיבות ההשכלה בהדגשה על ידע נרחב חוצה תרבויות, נטייה מובהקת לאוטודידקטיות.

השמש בבית 10

בעל היבט זה ישים את מרציו בעבודה, מעריך את התוצר, את השגרה שדוחפת להתקדמות בקריירה ואת היציבות הכלכלית שעבודה מסודרת מביאה איתה.

השמש בבית 11

לבעליו של היבט זה סיכויים גבוהים להיות מעורב בארגונים חברתיים או פעילויות התנדבותיות בעל ספר עשיר של חוקים ונורמות וכזה השמח להיות מעורב עם אנשים המוכנים לקדם ערכים אלו.

השמש בבית 12

היבט זה יעמיק את הצד המיסטי בחיי האדם, הוא יעדיף פתרונות שירגישו לו נכון מאשר כאלו ריאליים, במקרים קיצונים קיימת התעסקות פנימית רבה מדי בשביל לתת לבעל היבט זה רוגע נפשי.

כוכבי הלכת והבתים במפה האסטרולוגית

קורס אסטרולוגיה - קריאה נוספת

פרסומת

תומר גילת

מנהל ועורך ראשי באתר לאב און, עוסק באסטרולוגיה ומיסטיקה משנת 1999, כתב דיגיטלי באתרי מיסטיקה, מוזיקה ותרבות עכשווית. מנהל קראייטיב ועיצוב מוצר, צלם מוזיקה ואומן.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button