אסטרולוגיהקורס אסטרולוגיה

אסטרולוגיה | יסוד מים והתאמה זוגית

האסטרולוגיה מחלקת את 12 המזלות למספר תתי קבוצות:
1. חלוקה לפי מזלותגבריים (אש ואוויר) ונשיים (אדמה ומים)
2. חלקות המזלות לפי היסודותאש (אריה, טלה קשת) אוויר (דלי, מאזניים, תאומים) אדמה (שור, גדי, בתולה) מים (עקרב, סרטן דגים)
3. חלוקת המזלות לפי אכויותקבועה (אריה, דלי, שור, עקרב) פעילה (טלה, מאזניים, גדי, סרטן) משתנה (קשת, תאומים, בתולה, דגים)

יסוד המים

לקבוצה זו משייכים תכונות של אינטואיציה, רגש רב ודמיון מפותח.
מזלות אלו ניחנים ביכולת התחברות רגשית לסובבים אותם אך בעיקר למעגלים החברתיים הקבועים שלהם.  לרבים ממזלות אלו נטייה אומנותית עקב דמיון רב ועולם חלומות עשיר.
מזל עקרב –  המסתורי והמופנם ביותר בכל גלגל המזלות, מזל זה ניחן באינטואיציה גבוהה ועוצמות רגשיות פנמיות דברים העוזרים לו לחוש את סביבתו החברתית אך גם במקביל לסגור את עוצמתו הרגשית מרוב סביבתו מלבד קומץ אנשי סוד ספורים.
מזל סרטן –  ניחן גם הוא באינטואיציה גבוהה וחוש רגש מפותח אך לא בעוצמות של אחיו העקרב, הקלות אלו עוזרות לסרטן להיות מופנם פחות מן העקרב ולתת לו לפעול בסביבה רחבה יותר. הסרטן כאימא למופת היודעת להרגיש את בני הבית ולעזור להם בכל פעם שעולה משבר המעיב עליהם גם אם הם לא ממש מספרים מהו.
מזל דגים – אחיהם הצעיר של העקרב והסרטן, בעל הנטיות הקוטביות, קליל יותר מאחיו הגדולים, קלילות זו מביאה לו תמיד חוש קסם מסוים בסיטואציות חברתיות. לרוב הדגים נטייה הומאנית מודגשת והם יהיו מוכנים לעצור הכול כדי לעזור לכל יצור חי מסכן וחלש מהם.

יסוד מים באהבה

יסוד מים עם יסוד אוויר
קשר מעניין שיכול להצליח אם השילוב בין שני הצדדים נכון ומבוסס ברובו על רצון בעזרה למען החברה. מזלות האוויר אינם מסוגלים להיות להימצא בקשר בו הם אינם מאמינים כי הצד השני פועל בצורה חיובית כלפי האחר. מזלות המים מצידם יכולים לפעול עם רגישות סביבתית גבוהה ואף להקריב מעצמם למען הזולת אך לא כל החברים במזלות המים מונעים בהכרח מצורך הומאניטארי.
מזלות המים יכולים מצידם לראות במזלות האוויר שטחיים מדי , חסרי עומק רגשי ואף נאיביים לסביבה.
מזלות האדמה: שור, גדי ובתולה. מזלות האדמה כשמם חיים על הארץ, הם מחפשים אחר יציבות וחומריות בחייהם ויחפשו לפעול תחת פתרונות הגיוניים ומוחשיים. למזלות אלו יכולת עבודה מרשימה בעיקר אם הם מצליחים להתמיד בכיוון עיקרי אחד.

יסוד מים עם יסוד אש
אש ומים הולך בטבע? המצב גם כאן מאוד דומה, שני היסודות יכולים לנטרל אחד את צרכי השני, האש יביא עמו להט בלתי נלאה לקשר, עם רצון להישמע ודחף לקהל ותחביבים פרועים, ואלו המים יעדיף את היכולת לצאת מבלי לעזוב את הבית, לנהל שיחות נפש ארוכות המעמיקות את הקשר אך גם מחלישות את להבתם של מזלות האש.
מזלות האש מטבעם חובבי חופש ויכולים להיתפס אצל בני מזלות המים כחסרי נאמנות, לעומתם יכולים מזלות האש לראות במזלות המים כקנאים ורכושניים מדי.
קשר מעין זה יכול ללכת טוב עם בן מזל האש מחובר לעולמו הרגשי בצורה מספקת עבור צד המים כדי לרכוש אמון הדדי ארוך טווח.

יסוד מים עם יסוד מים
בכללי זהו שילוב טוב, שני הצדדים בקשר מחוברים לצד הרגשי שבהם ויכולה להיות ביניהם תקשורת מעמיקה מאוד כל עוד ישנו אמון הדדי מלא בין שני הצדדים. בהעדר אמון כזה קשר זה לא יתקיים לאורך זמן או יסבול תמידים מריבים ומשברים.
שילוב בין שני מזלות מים יכול להביא גם עזרה הדדית בהגשמת מטרות משותפות בעיקר בהקמת משפחה, הילדים יזכו להמון חום ותמיכה רגשית משני בני הזוג.

יסוד מים עם יסוד אדמה
שילוב טוב בדרך כלל שני הצדדים מבינים את מטרות הצד השני ושניהם מחפשים בסופו של דבר אחר הקמת בית יציב ו/או משפחה. שילוב זה ילך טוב עם בהגשמת מטרות פרקטיות.
מזל האדמה יראה בבן מזל המים כצורך משלים לעולם הפנימי שלו לעיתים חסר ואלו בן מזל המים יראה במזלות האדמה כביצועיסטים היכולים לשים בצד את הרגש לטובת ביצוע המשימה בצורה מהירה וחדה.
קשר זה יתקשה לפעול אם בן מזל האדמה יראה במזל המים כתלותי מדי, קנאי או רגשי יתר על המידה, לעומתו מזל המים יוכל לראות את מזל האדמה כקר מדי, משוכל מדי וחסר עומק רגשי הדרוש לו לנהל שיחות נפש או לקרוא את מזל המים.

פרסומת

תומר גילת

מנהל ועורך ראשי באתר לאב און, עוסק באסטרולוגיה ומיסטיקה משנת 1999, כתב דיגיטלי באתרי מיסטיקה, מוזיקה ותרבות עכשווית. מנהל קראייטיב ועיצוב מוצר, צלם מוזיקה ואומן.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button