נומרולוגיה

מספר 3 באהבה

מספר 3 - טיפוס אוהב, חם, שופע רגש וכייפי לזוגיות. מיני מאוד, בעל דמיון עשיר ואוהב גיוון. לכן, הוא מחפש מערכת יחסים מלאה במין, בעניין ובריגושים. הוא משקיע דמיון וגיוון במיניות.

מספר 3 – משחק בחתול ועכבר.

בני המין השני תמיד נמשכים אליו. מספר 3 אוהב ונאהב. מעריץ את בחירת לבו. תמיד יאמר מילה טובה. אינו תובעני ואינו קנאי. אוהב רומנטיקה קלילה כמו גם עמוקה. התלהבות של בן הזוג סוחפת אותו יותר ויותר. הוא ישר ונאמן, אינו ממהר לבגוד או לפרק זוגיות גם אם הקשר אינו אופטימלי. לרוב הוא אופטימי ויודע שיוכל לפתור בעיות. יגיע למצב של בגידה לאחר זמן ממושך ובגלל שבני המין השני נמשכים אליו. ירבה באהבים לפני חתונה. בד"כ יירגע ויינשא לאהבה השלישית (גם אם צריך להתגרש לשם כך).

1+3 = מצוין

מספר 4 , שהוא יותר רגשי ופתוח, מכניס חוש הומור ומרכך את 1, המרוכז והסגור, ועוזר לו להיפתח רגשית. המחמאות שמקבל 1 מ – 3 מחמיאים לו ומרחיבים לו את הלב. 1 בעל כוח ויכולת לנהל, מרכז וממקד את 3 המתפזר. שניהם אופטימיים ואוהבים להיות במרכז החברה. 1 מנהיג ויוזם את הרעיונות של שניהם. מלווה אותם הצלחה – הן רגשית והן כלכלית. הם לא מתעכבים על שטויות כמו מצבי רוח, וזורמים הלאה גם אם יש כישלון.
בעסקים: הגישה של שניהם עצמאית. בדרך כלל, כל אחד מהם שומר על עצמאותו ועובד לבדו ובדרכו.   1 – ידו בכל, גם במה ש – מספר 3 עושה. 3 אינו אוהב להתאמץ. כדי שיצליחו, 1 צריך לנהל ו – 3 צריך להתעסק בשיווק וביחסי ציבור או בכל דבר אחר שהוא טוב בו.

2+3 = מצוין

ישנה רגישות זה לזה. הרבה רומנטיקה ואהבה. שניהם אוהבים משפחה וילדים. מספר 3 לוקח דברים בקלות ומרגיע את 2 הדאגן. זהו קשר נעים, נינוח ומוצלח בתחום הרגשי.מספר 3 אינו קנאי.
בעסקים: קשר בעייתי כי שניהם לוקחים דברים באופן רגשי ואישי ולא בצורה עניינית ועסקית.

3+3 = קשר גרוע

אין הרבה קשרים כאלה כי הקשר ממש גרוע. אין מה שיחבר בין בני הזוג כי כל אחד פונה לדרכו. שניהם עצמאיים, פזיזים, עקשנים וסומכים על המזל האישי שלהם. קצת אגואיסטים, ילדותיים ומחפשים תשומת לב. שניהם יודעים לשווק מצוין, אך אין בהם תכליתיות שתוביל כל אחד מהם להתפתח. ישנה סכנה שכל אחד יפנה לתחומו ללא עשייה משותפת.
בעסקים: לא הולך.

4+3 = קשר טוב

מספר 3 שואף לברק, לחופש ולהנאות. 4 רציני מדי, מסודר, מאופק ועסוק קודם כל בעבודה (רק אח"כ יתפנה להנאות). אין לו כוח וסבלנות להקשיב לרעיונות ולקשקושים השטחיים של 3. הוא מעדיף את הרצינות והביטחון בחיים, לעומת ה – 3 השמח וטוב הלבב שלוקח הכל בקלות. 3 מנסה להסתגל למרובעות של 4. מתפשר עמו בליווי חוש הומור ועושה לו טוב. הוא צריך לדעת לא לבזבז את כל החסכונות שכל כך חשובים ל – 4.
בעסקים: העסק יתנהל טוב אם 3 העצמאי יהיה הבוס ו – מספר 4 יהיה איש המעשה. שניהם עושים כסף. 3 צריך ללמוד לא להיות פזרן.

5+3 = קשר מצוין

שילוב מאוד מוצלח. שניהם באותו ראש, משדרים על אותו תדר. 5 מביא רעיונות, מספר 3 מביא רגשות. הזוגיות שלהם מלאה ריגושים, טיולים, חופש אישי, גיוון והרפתקאות. ההצלחה מאירה להם פנים. יש הרגשה שביחד הם משווקים את עצמם מצוין. הם לא קופאים על השמרים ולא משתעממים זה עם זו. עליהם לשים לב לא לפעול בחיפזון ובאימפולסיביות יתרה. שניהם אוהבים לגדל ילדים ולוקחים את החיים בקלות. דרכם המשותפת מלאה בחיי חברה תוססים ומהנים.
בעסקים: קשר נחמד, בעיקר בשיווק, בפרסום ובעיתונאות. 5 עובד פחות, אבל זה לא מפריע ל – מספר 3 שניזון מהשיחות שביניהם.

6+3 = קשר מצוין

בני הזוג נולדו זה לזו. זהו קשר אידיאלי מלא ביצירתיות ובסימפאטיה הדדית. כל אחד מהם מתפעל מהקסם האישי של זולתו. שניהם מביעים רגשות ואהבה זה לזו ללא הרף (3 עוזר ל – 6 לדבר ולשפוך רגשות). גישתם לאהבה ולמשפחה מאוזנת. יוכלו להגיע לשקט נפשי (6 מאזן את 3). יחד יוכלו לעסוק בעיצוב הבית ובאסתטיקה.
בעסקים: שותפות מוצלחת שתאריך ימים. יש הפריה הדדית.

7+3 = קשר טוב

בני הזוג הפכים זה לזו בתכונותיהם ומשלימים זו את זה במישור הרגשי. מספר 3 – מוחצן, אנרגטי וזוכה להרבה הבנה והשראה מ – 7. 3 מבטא רגשות ש – 7 אינו יודע לבטא. 7 מבין את 3 ואת רעיונותיו לעומק ונותן לו עצות שמשפרים את ביצועיו. 3 מגיע רחוק בזכות 7. לשניהם עניין אינטלקטואלי רב: הרצאות, מחקרים, נסיעות משותפות … שניהם מספרי מזל, לכן חייהם מלווים במזל ובנסים. הבעיה ביחסיהם היא שאלת האחריות ומי לוקח אותה על עצמו. 7 עדין מדי ולא מתעניין בכסף, ואילו מספר 3 קופצני מדי, בזבזן ואינו אוהב קשר תלותי בו. המזל והנסים יעמדו לצדם גם בנושא האחריות.
בעסקים: קשר גרוע. 3 אוהב לנהל ולא כל כך לעבוד. 7 אוהב לעבוד לבד.

8+3 = קשר טוב

לשניהם רעיונות נהדרים ויכולת להפיק מהם תועלת ומציאות. מספר 3 טוב בתכנון, בתיאוריות ובהבעת רעיונות. 8 יוזם ומבצע. יחד יסחפו זה את זו להצלחה בהגשמת מטרותיהם. עליהם לדעת לגשר על הניגודים שבאופיים: מספר 8 רציני מדי וחייו מלווים מהפכים, ואילו 3 קל מדי ואופטימי.
בעסקים: קשר טוב יותר מאשר בתחום האישי.

9+3 = קשר מצוין

זו התאמה אידיאלית הן מבחינה אישית והן מבחינה רגשית. יחד הם יוצרים קשר חזק והרמוני. שניהם רגישים, מתלהבים, יצירתיים, מלאי השראה ודמיון, אוהבים ילדים, אוהבים לעזור. יש להם מעוף, אידיאלים ועושר רוחני.
בעסקים: קשה להם לנהל עסק, כי שניהם בזבזנים ולא מקדישים תשומת לב לכסף. מחפשים כסף קל.

11+3 = קשר מצוין

קשר יפה ומוצלח מבחינה רגשית. מספר 3 מביע רגשות ש – 11 המרחף אינו יודע להביע. 11 מפתיע ומכניס ריגושים ל – מספר 3 שנהנה מהם. יש להם חברים רבים. 3 אינו קנאי, מאפשר ל – 11 לצאת עם חבריו ומכניס אווירה טובה לבית.
בעסקים: קשר לא טוב. 11 מתאים לתחום החברתי ולא לתחום העסקי. 3 אוהב חיים קלים.

22+3 = קשר טוב

(קשר בסגנון של 3 + 4). 22 הוא טיפוס רציני ו"בולדוזר". גישתו הקלילה של 3 מפריעה לו. 3 תומך בו ע"י עידוד ומילה טובה.

פרסומת

ליה לואיס

אתר הבית: www.lialewis.co.il לקבלת תחזית ויעוץ אישי - 0504882889 אסטרולוגית ומומחית לנומרולוגיה, קלפי טארוט ותורת החלומות על פי יונג, מייעצת בנושאים כגון: זוגיות, מודעות אישית, לימודים, פרנסה ובחירת תאריכים טובים לאירועים. מחברת ספר הטארוט "הגלוי והנסתר".

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button