אסטרולוגיה

מחשבון מפת לידה אסטרולוגית אישית עם ניתוח אסטרולוגי

רשמו את תאריך הלידה שלכם וגלו מה אומרת מפת לידה אסטרולוגית עליכם, איך אתם בזוגיות? האם יש לכם נטייה לכסף? או מה יחסכם למשפחה

מחשבון מפת לידה אסטרולוגית

תאריך לידה
שעת לידה

שעת לידה לא ידועה*

אזור זמן:

אנא וודאו כי אזור הזמן שהתקבל הוא הנכון, אם לא, ניתן להחליפו בעיר קרובה אחרת

בהעדר שעת לידה מדויקת המפה תחושב לפי צהריי אותו היום ואינה תיקח בחשבון את מיקומי הכוכבים בבתים.

כדי להגיע לפירוש אידאלי בבניית מפת לידה אסטרולוגית יש להקליד את פרטי תאריך הלידה המדויקים ביותר – תאריך לידה כולל שעת לידה ומיקום גאוגרפי.
ניתן לבצע חישוב גם ללא שעת לידה אך הדיווח שיתקבל יהיה חלקי ופחות מעמיק.

מפת לידה אסטרולוגית בחלוקה לבתים ומזלות

שאלות ותשובות

מהי מפת לידה אסטרולוגית?

מפת לידה אסטרולוגית היא תרשים המציג את פני השמיים כפי שהם נצפו בתאריך ושעה מסוימים מנקודה מסוימת בכדור הארץ, המפה האסטרולוגית מחולקת ל-12 גזרות, בהם יופיעו השמש, הירח, כוכבי הלכת וגורמי השמיים. היחסיות בין כוכבי הלכת השונים והמיקום שלהם באחת מ-12 גזרות השמיים יקבעו ביחד את תכונות מפת הלידה האסטרולוגית.

מה ההבדל בין מפת לידה לבין תחזית אסטרולוגית לבני המזל?

התחזית האסטרולוגית לבני מזל מסוים כפי שמופיעה במגזינים ואתרי אינטרנט מחשבת את תכונות  הבסיס של כל מזל אל מול מפת פני השמיים העתידית ועל כן התוצאה המתקבלת כללית מאוד. לעומת תחזיות אלו המפה האסטרולוגית בודקת את מזל השמש של בעל המפה אל מול פני השמיים, אך גם את שאר כוכבי הלכת המשפיעים על המפה ואת היחסיות שלהם, תחזית למפות כאלו יכולה להתבצע באופן פרטני והיא משווה את פני השמיים בצורה אל מול כל גורמי מפת הלידה, התוצאה שתתקבל תהיה מדויקת ואישית יותר מהתחזית האסטרולוגית הכללית.

איך נקבע המזל האסטרולוגי שלי?

המזל האסטרולוגי נקבע על פי מיקומה של השמש במפת הלידה בזמן תאריך הלידה. במרחקה מכדור הארץ שוהה השמש כחודש בכל אחת מ-12 גזרות השמיים והיא מבצעת סיבוב מלא לאחר שנה. כל גזרה במפת השמיים נקראת על שם קבוצת הכוכבים הראשית שלה הן 12 המזלות.

ומה עם כוכבי הלכת, איך הם משפיעים על מפת הלידה שלי?

אנחנו לא לבד, במערכת השמש ישנם גורמי שמיים נוספים המשפיעים על מפת הלידה, לכל כוכב לכת יש תפקיד שונה בקביעת האופי של בעלי המפה וחשיבותם גדולה יותר ככל שהם ממוקמים קרוב יותר לכדור הארץ. כך לדוגמא הירח אחראי על הדחפים הפנימיים במפה האסטרולוגית, ונוס על הרגשות, מארס על דרכי הפעולה וכן הלאה.

האם כוכבי הלכת יכולים גם להשפיע אחד על השני?

בנוסף למיקומו של כוכב הלכת במזל מסוים, ישנה חשיבות רבה לקשרים בינו לבין שאר הכוכבים במפה, קשרים אלו נמדדים בזוויות ספציפיות בקפיצות של 30 מעלות (60, 90, 180, 210….) ובחלוקה מסורגת של זוויות הרמוניות ודיסהרמוניות. כוכבים שיש זוויות הרמוניות ביניהם ישפיעו אחד על השני בצורה חיובית, יתרמו אחד לתפקודו של השני ויחזקו את בעל המפה, לעומתם כוכבים הנמצאים בזוויות דיסהרמוניות בין אחד לשני ימצאו על פי רוב במאבק תמידי ויגבירו קשיים אך במקביל יגדילו את מורכבותו של בעל המפה ויחזקו את עמידותו מול קשיים חיצוניים.

מהם הבתים במפת הלידה ואיך הם קשורים לאופי שלי?

מפת הלידה כמו פני השמים מחולקת ל-12 גזרות המכונות במפת הלידה "בתים", לכל בית תפקיד מסוים משלו וכוכבים השוהים בבתים אלו ישפעו על תפקוד תחום מסוים באופי של בעל המפה. 12 הבתים במפת הלידה נקבעים אף הם בהתאם לסדר המזלות. כך לדוגמא בית 4 הוא בית הסרטן ועל כן גם בית המשפחה, בית 10 הוא בית מזל הגדי ועל כן גם בית העבודה ואילו בית 12 מותאם למזל דגים ואחראי על החלומות. ריבוי כוכבים בבית מסוים יעיד על חשיבות תחום הבית באופיו של בעל המפה לטובה או לרעה. מכיוון שכל כוכב תכונות אופי אחרות לא בהכרח ריכוזם במקום אחד ייצור הרמוניה.

האם אפשר לחזות את העתיד בעזרת מפת הלידה?

האסטרולוגיה אינה חוזה את העתיד, בסופו של דבר כל אדם בוחר לעצמו את הדרך בה הוא יפעל בהתאם לאירועים הפוקדים אותו, אבל בכל זאת האסטרולוגיה מדברת רבות על תחזיות אסטרולוגיות, אז איך זה עובד באמת? מסלולי כוכבי הלכת ידועים מראש, אלו בעצם נתונים מתמטיים היכולים לפי נוסחה פשוטה לקבוע היכן היה או יהיה כל כוכב לכת במערכת השמש בעבר, בהווה או בעתיד, לפיכך ניתן להשוות בין מפת הלידה אל מפת פני השמיים בתאריך עתידי כלשהו ולבחון את היחסים בין כוכבי הלכת במפת הלידה לבין אלו המופעים במפה העתידית, הזוויות ההרמוניות או הדיסהרמוניות הנוצרות בין שתי המפות יכולים להעיד כיצד בעל מפת הלידה יתמודד עם סיטואציה כלשהי במפה הלידה העתידית.

פרסומת

Love on

לאב און - המגזין למיסטיקה רומנטית - אסטרולוגיה, נומרולוגיה, אסטרולוגיה סינית ומאמרי מיסטיקה. אוספי מוזיקה רומנטית ומדור יחסים מורחב. המגזין פועל מ-2010 עם מאמרים וכתבות ייחודיים לאתר שנכתבו בידי מיסטיקנים, מאמנים אישיים, עורכי מוזיקה, יועצי אופנה וזוגיות.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button