אסטרולוגיה

בת מזל קשת בזוגיות – עשה ואל תעשה

בת מזל קשת היא טיפוס הרפתקני, שאוהבת את עצמאותה. איך היא במערכות יחסים ארוכות טווח? איך כדאי לפעול כדי להצליח בקשר זוגי איתה וממה כדאי להמנע?

בת מזל קשת היא אדם בלתי רגיל, אשר מתאפיינת באישיות מרהיבה, תשוקה לחיים, וחופש רוחני שלפעמים מנוגד לכללי החברה והיא מסמלת את החיפוש האישי הבלתי פוסק אחר משמעות והבנה.

מתוך תכנית החיים שלה, בת מזל קשת מבקשת לחיות את האמת שלה, אפילו אם היא מנוגדת למוסכמות החברתיות. היא פועלת על פי הקול הפנימי שלה, ואינה מרגישה חייבת להתאים עצמה לציפיות אחרים.

במערכת יחסים זוגית, בת מזל קשת היא שותפה מעוררת השראה, היא תמיד מחפשת דרכים חדשות לחדש את האהבה והתשוקה בקשר, ואינה מפחדת להפתיע ולשבור מוסכמות. מצד שני, היא יכולה להיות לא מתחייבת, ולעתים אף חופשית מדי לטעמם של כמה בני זוג.

מתוך החוזקות של בת מזל קשת, ניתן לציין את התשוקה ללמידה, היכולת לראות את התמונה הגדולה, האופטימיות, האמיתות, והחופשיות. אך עם החוזקות מגיעות גם החולשות. היא יכולה להיות לא מתחייבת, מתנהגת באופן בלתי צפוי, מסופקת, ולעיתים חסרת כיוון, החוש שלה לצדק ולאמת יכול להביא אותה לא פעם להתבטא בחוסר טקט או פשוט להגיד את האמת הכואבת, היא לא מתכוונת לפגוע, מבחינתה חשוב שהצד השני יהיה מודע לבעיות אותן היא רואה ולא רוצה להסתיר.

אף על פי שהיא אינה מתאימה לכל אחד, בת מזל קשת היא שותפה מרתקת לחיים. היא מצליחה להפתיע, להבריק, להתריס, ולהכריח אותנו לחפש את החיים ואת האמת שלנו באופן חדש. היא המסמלת של רוח חופשית, של אמת, ושל אהבה ללא תנאים.

בת מזל קשת אוהבת להעסיק את עצמה במחשבות על מהותו של העולם ועל דרכיה לפעול בו

מה רצוי לעשות בקשר עם בת מזל קשת

1. עודד את רוח החופש והאינדיבידואליות שלה – קשתיות הן חופשיות בטבען ואוהבות להרגיש עצמאיות, תמוך באהבתה לחופש, ותמוך בפרויקטים ובתחביבים האישיים שלה.

2. הראה לה שאתה מבין ומעריך את התפיסה הפילוסופית שלה לחיים – מזל קשת הוא מזל שאוהב להעסיק את עצמו במחשבות על מהותו של העולם ועל איך עליהם להתנהל בחיי היום יום. עזור לה לממש את האמת העמוקה שלה. דבר על רעיונות ועקרונות גדולים, ותראה לה שאתה מעריך את דרך המחשבה שלה.

3. תמוך באהבתה להרפתקאות ולחידוש – קשתות אוהבות לחקור ולנסות דברים חדשים. הצע חוויות חדשות ומרתקות, ואם אפשר – תחקור אותן יחד איתה, היא תמיד תעדיף שתעשו דברים ביחד מתוך תשוקה משותפת.

4. פעל באופן פתוח והוגן – בת מזל קשת מעריכה הוגנות, היא תעריך גישה שקופה, הוגנה וישרה בקשר, כך שהיא תדע שהיא יכולה לסמוך עליך.

5. היה סבלני כשהיא רוצה לחשוב על דברים – קשתיות אוהבות לנתח ולחקור נושאים מכיוונים שונים ולהתחיל דיונים מרתקים, גם בגלל שהיא מעדיפה להגיע להחלטות חכמות יותר וגם בגלל שהיא פשוט אוהבת את שלב המחקר ואת הדיון שבעקבותיו.  הצטרף לדיונים שלה, שמור על סבלנות ותמוך במסקנות שלה או לפחות הבא טענה מוצדקת כנגד.

6. שתף אותה בחוויות שלך – קשתיות מעריכות את החיים בכל התפרצותם. היא אוהבת סיפורים אמיתיים ומפתיעים וכאלו שמלווים חוויות תרבותיות מגוונות. כשאתה שם את עצמך במרכז הסיפור, אתה יכול להעמיק את הקשר שלכם.

7. הפגן אופטימיות ושמחת חיים – בת מזל קשת מתלהבת מאנשים שיכולים לצחוק בקלות (ובעיקר מהבדיחות שלה), והיא מעריכה את האנשים שמסוגלים לראות את הצד החיובי של החיים ולא מגיבים לכל הצעה שלה בפסימיות.

8. חשוב שתשמע אותה – קשתיות אוהבות לחשוב עמוקות ויש להן הרבה לומר. האזן לרעיונותיה, תכיר את האינטרסים שלה והראה לה שאתה מעריך את מה שיש לה להגיד.

9. תמוך בחלומות ובתוכניות שלה – קשתיות הן חולמות גדולות ואוהבות לתכנן את העתיד, נכון שלא בהכרח הכל יכול להתממש אבל היא כן שואפת לכך, מאוד חשוב לה שתקשיב, תדון ותראה תמיכה בחלומותיה.

10. תיזום טיולי טבע – קשתות אוהבות את החופש שהטבע מעניק. שקול להזמין אותה לטיול בטבע, להגיע לים בשעות השקיעה או לטיול קמפינג, רק בדוק לפני כן איך היא מתחברת לכל הקטע של שינה באוהל.

11. גלה אמפטיה לסביבה – מזל קשת הוא לוחם צדק, נכון שלפעמים הם נראים כאילו הם עסוקים יותר מדי בעצמם אבל הם תמיד יעצרו הכל כדי לעזור למישהו בצרה, התייחס בהגינות לסובבים אתכם ואל תפנה עורף לכאלו שזקוקים לעזרה.

12. גלה אהבה לבעלי חיים – ובהמשך לסעיף הקודם, הקשתיות מגלות רגישות מיוחדת לבעלי חיים בגלל שהם יותר חסרי אונים מבני אדם, חלקן הגדול של הקשתיות גם מעדיפות להחזיק כמה חיות בית בביתן אז רצוי שתאהב בעלי חיים ותהיה מוכן לגדל במשותף לפחות כלב אחד.

ממה כדאי להמנע בקשר זוגי עם בת מזל קשת

1. אל תהיה מופתע משינוי מצב רוח – בת מזל קשת יכולה לחלוף בין מצבי רוח במהירות. תתמודד עם השינויים הללו בהבנה ובסבלנות.

2. אל תנסה להשתלט עליה – קשתיות מעריכות את החופש שלהן. אל תנסה להגביל אותה, לקבוע לה מה לעשות או להשתלט על החיים שלה. היא גם בטוח לא תשתוק לך אם היא תגלה אפילו לרגע אחד שאתה מנסה לקבוע לה את הדרך.

3. אל תתנהג בהסתרה – קשתיות מעריכות את האמת והשקיפות. נסה להיות כמה שיותר פתוח וישר איתה, אל תאסוף סודות, גם אם הם לא חשובים, מבחינתה ברגע שאתה לא מספר סימן שיש לך סיבה טובה להסתיר את זה ממנה ומפה הדרך קצרה ל-"אני לא יכולה לסמוך עליך".

4. אל תתעלם מהתחושות שלה – קשתות רגישות לרגשות שלהן. אם היא נראית עצובה או מבוהלת, דבר על זה ותמוך בה, גם אם זה קורה לעיתים קרובות. היה עדין ואל תנסה להגיד לה מה לעשות, היא אמנם נראית במשבר אך האגו שלה לא יסכים לקבל כניעה.

5. אל תהיה יבשושי – קשתיות אוהבות הרפתקאות ויעדיפו בן זוג שתופס יוזמה ובא עם רעיונות חדשים ומקוריים או לפחות כזה שיכול לזרום על הצעותיה. שמור על דינמיות, זה ישתלם לך.

6. אל תהיה פסימי – בנות המזל מעדיפות לראות את החיים בצורה חיובית אבל בגלל השאיפה שלהן לשלמות קשה להן לשמר אופטימיות לאורך זמן, אם אתה טיפוס פסימי יהיה לך מאוד קל לסחוף אחריך את הקשתית, למלא אותה בתחושות שליליות ולכבות את רוחה.

7. אל תצפה ממנה להיות מושלמת – קשתיות תמיד יהיו מורכבות ולא מושלמות. הן דינמיות ומשתנות בלי הרף ובדרך כלל מודעות מאוד לחסרונות שלהן אך לא בהכרח יכולות בעקביות לשפר את עצמן. פשוט קבל את היתרונות והחסרונות שלה, הם החלק היפה שלה.

8. אל תצפה ממנה להיות מרוכזת רק בך – קשתיות מאמינות בחיפוש אישי אחר משמעות. אל תחכה שהיא תפסיק את חיפושה בשבילך, הקשתית אוהבת את החופש והעצמאות שלה וככל שהיא תדרש להיות מרוכזת רק בך או בקשר זה יכבה אותה, תן לה זמן ותגלה שהיא מכילה תפיסה מורכבת כלפי זוגיות, כזאת שהיא יכולה לממש את עצמה אבל לא שוכחת כל הזמן בדרך את הצד השני.

9. אל תהיה קנאי – כן, זה קצת דומה לסעיף הקודם, בנות מזל קשת אוהבות את החופש שלהן, הן גם אוהבות דינמיות ואנשים חדשים וצבעוניים. זה לא אומר שכל שיחה שלה וכל היכרות חדשה תוביל לפירוק הקשר, תן לה את החופש שלה, זה מראה שאתה סומך עליה ובוגר מספיק שלא נכנע לרגשות של קנאה.

10. אל תקטין אותה – הקשתיות פועלות תחת אגו, או יותר נכון מוציאות אותו החוצה במהירות ברגע שהן מרגישות פגיעה או אם מישהו לא מעריך אותן מספיק. אל תזלזל בה, ביכולות שלה או באינטליגנציה שלה, רוב הסיכויים שאתה לא קורא אותה נכון או פשוט לא ממש מכיר אותה.

עוד על מזל קשת במאמרים הבאים

פרסומת

תומר גילת

מנהל ועורך ראשי באתר לאב און, עוסק באסטרולוגיה ומיסטיקה משנת 1999, כתב דיגיטלי באתרי מיסטיקה, מוזיקה ותרבות עכשווית. מנהל קראייטיב ועיצוב מוצר, צלם מוזיקה ואומן.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button