מבחני אהבהמבחני אסטרולוגיה

אסטרולוגיה – מחשבון התאמה זוגית בין מזלות

איזה מזל הכי מתאים לי? ומאיזה מזל כדאי לי להתרחק, מחשבון התאמה זוגית בין מזלות אסטרולוגים, איך מחשבים התאמה בין מזלות? ולמה אש לא הולך עם מים?

יד על הלב, מי מאיתנו לא פתח פעם עיתון בסופ"ש או גלש לאתר כזה או אחר וקרא תחזית אסטרולוגית? מי לא בדק התאמה זוגית עם מזל אחר? הרי זה שאתם כבר פה מעיד על משהו… שנים שאנחנו ביחסי אהבה-שנאה עם האסטרולוגיה, נהנים להשמיץ, מתקשים להאמין אבל זוקפים את האוזניים שמתחילים לדבר על מזלות.

בהמשך עמוד זה תוכלו למצוא מחשבון התאמה זוגית בין מזלות אסטרולוגיים, המידע ייתן לכם תפיסה כללית על הקשר בין שני מזלות, איך הם יפעלו אחד עם השני בקשר רומנטי, האם יוכלו לקדם מטרות משותפות? או שסיכוי גבוה יותר שהקשר ילווה בריבים וחוסר התקדמות?

חשוב לציין שהמידע הרשום מטה אינו מדע מדויק, אין פה נבואות וקביעות נחרצות, מחשבון התאמה זוגית אסטרולוגית מספק תפיסה כללית על המזל ועל שותפו לקשר, כמובן שלאחר ניתוח פרטני של מפות הלידה המשותפות אפשר לקבל הרבה יותר (מפתיע כמה יש למפה אסטרולוגית להגיד).
למידע פרטני יותר רצוי להתייעץ עם אסטרולוג המנתח התאמות זוגיות על פי מפת לידה. ניתוח מורחב שכזה לוקח בין היתר בחשבון גם גורמי שמים נוספים מלבד השמש הקובעת את המזל החודשי.

רוצים לקרוא קצת יותר על כל מזל אסטרולוגי? דרכי יחסו לאהבה והתאמתו לשאר המזלות? בקרו בעמוד האסטרולוגיה הראשי שלנו באתר

Loading

ועוד כמה דברים טובים – מחשבוני התאמה זוגית

איך קובעים התאמה זוגית בין מזלות?

האסטרולוגיה מחלקת את 12 המזלות למספר קבוצות – על פי יסוד, על פי איכות ומזלות גבריים ונשיים ולפי כללים אלו אפשר גם לארגן את מדד ההתאמות בין המזלות ונתחיל עם היסודות, באסטרולוגיה ארבע יסודות טבע – אש, אוויר, מים ואדמה. בכל קבוצת יסוד 3 מזלות כך שבקבוצת האש יש לנו את האריה, הטלה והקשת, במזלות האוויר יש את הדלי, מאזניים ותאומים, ביסוד המים – עקרב, סרטן ודגים ולבסוף ביסוד האדמה את השור, גדי ובתולה.

איך היסודות האסטרולוגיים מעידים על התאמה זוגית?

ההתאמות האידאליות בין המזלות יהיו קודם כל בין אלו השייכים לאותו יסוד, כך לדוגמא בין שלושת מזלות האש – אריה, טלה וקשת יש את ההתאמה הגבוהה ביותר לבין שאר המזלות, מאחורי התאמה זו עומד העיקרון שהחברים בכל קבוצת מזלות אלו גם הקרובים ביותר בתכונות האופי העיקריות, כך לדוגמא התכונות המאפיינות את מזלות המים הם רגישות, עולם פנימי ואינטואציות ואלו מזלות האדמה – השור, הגדי והבתולה הם מזלות עם תכונות יותר ארציות ומציאותיות.

איך האיכות באסטרולוגיה קובעת התאמה בין מזלות ?

בנוסף ליסודות השונים יש גם את האיכויות, 3 בסה"כ, מזלות עם איכות קבועה, מזלות עם איכות פעילה ומזלות עם איכות משתנה. ואם נחזור לרגע ליסודות, בכל יסוד יש הרי 3 מזלות ועל כן כל אחד מהם יקבל איכות שונה. לדוגמא מזלות האויר מכילים את הדלי באיכות הקבועה, המאזניים באיכות הפעילה והתאומים באיכות המשתנה.

מזלות עם איכות קבועה יהיו היציבים יותר במפת המזלות ובכל יסוד בהתאם, האריה באש, העקרב במים, הדלי באוויר והשור באדמה. אלו מזלות שקצת השינוי בהם איטי אם בכלל, הם מעדיפים לדבוק במעשייהם ואינם ניחנים בגמישות. לעומתם המזלות המשתנים – הקשת, תאומים, דגים ובתולה יהיו המשתנים יותר במפה, ניחנים כשמם בגמישות רבה ועל כן מתאימים את עצמם יותר סביבתית, מצד שני הם אינם אלו שיקבלו החלטה בקלות. הקבוצה השלישית היא המזלות הפעילים – טלה, מאזניים, סרטן וגדי. הם יהיו האקטיביים ביותר במפה, חיים בין שני העולמות של היציבות והגמישות ועל כן בדרך כלל מצליחים להגשים יותר, אלו גם המזלות ההרמוניים יותר, אלו היכולים להשתלב עם המזלות היציבים, עם הגמישים או עם עצמם.

העיקרון דיי פשוט, מזלות יציבים בגלל אופיים העקשני יסתדרו ביתר קלות עם אלו השייכים לקבוצת המזלות הגמישים, במקום השני עם אלו הפעילים ולבסוף במקום אחרון עם מזל עם איכות יציבה כמוהם, מן הסתם לא קל להתמודד בקשר זוגי ששני הצדדים עקשניים.
אם ניקח את דוגמא מגלגל המזלות אז ביסוד האדמה למזל שור עם אופיו העקשן והיציב יהיה הכי קל להסתדר עם מישהו בעל חשיבה ארצית כמוהו אך לא כזה המכיל את אותה עקשנות שיש לו ועל כן ההתאמה הטובה ביותר בשבילו היא עם מזל בתולה הגמיש וזה שכמו השור רואה את הדברים בעולם הממשי ומתקדם במטרות דומות.

הגדי ,שהוא המזל הפעיל בקבוצה יוכל להסתדר בקלות עם השור ועם הבתולה, כאשר בגזרת השור יהיה הוא האקטיבי יותר והגמיש מבין שניהם ואילו ההתאמה עם מזל בתולה יכניס את הגדי למקומות יותר פרקטיים ואחראיים כדי לתת לבתולה את היציבות הדרושה.

מזלות גבריים, מזלות נשיים, מה זה אומר?

כמו היין והיאנג ניתן לחלק את 12 המזלות לשתי קבוצות, מזלות גבריים ונשיים, כאשר בכל קבוצה 2 יסודות אסטרולוגיים, האש והאוויר מוגדרים כמזלות גבריים ואילו מזלות המים והאדמה שייכים לגזרת המזלות הנשיים וכך למעשה יש לנו 6 מזלות גבריים ו-6 נשיים.

המזלות הגבריים יהיו אלו המאופיינים בתכונות מוחצנות יותר, תקשורת, הנהגה, אגו ודומיהם ואלו המזלות הנשיים בתכונות מופנמות יותר כמו רגישות, משפחתיות וארציות. וכאשר אנחנו מגיעים להתאמה זוגית אז לפי ההגיון של דומה הולך עם דומה אז המזלות הגבריים יסתדרו בקלות יותר עם יתר חבריהם לקבוצה ובהיפוך, המזלות הנשיים יסתדרו יותר טוב עם דומיהם לקבוצה.

כך למעשה למזלות האש תהיה התאמה גבוהה יותר עם עצמם ואחר כך עם מזלות האויר ואלו מזלות המים יתאימו את עצמם אסטרולוגית יותר בקלות למזלות המים הנוספים ואחר כך למזלות האדמה.

איך הגענו לתוצאות במחשבון האסטרולוגיה?

ההתאמה הגבוהה ביותר תגיע בין שני מזלות מאותו יסוד ומשתי אכויות שונות (למשל במזלות המים – עקרב היציב עם דגים המשתנה)
במקום השני התאמה זוגית של שני מזלות מאותו יסוד ומאותה איכות (כלומר אותו המזל)
במקום השלישי באיכות ההתאמה – שני מזלות גבריים (מזל מיסוד האש עם מזל מיסוד האוויר) או שני מזלות נשיים (מזל מיסוד המים עם מזל מיסוד האדמה)
במקום האחרון – מזלות מיסודות שאינם קשורים אחד לשני כמו שילוב בין מזל אש למזל מים או שילוב בין מזל אדמה לאוויר.

פרסומת

Love on

לאב און - המגזין למיסטיקה רומנטית - אסטרולוגיה, נומרולוגיה, אסטרולוגיה סינית ומאמרי מיסטיקה. אוספי מוזיקה רומנטית ומדור יחסים מורחב. המגזין פועל מ-2010 עם מאמרים וכתבות ייחודיים לאתר שנכתבו בידי מיסטיקנים, מאמנים אישיים, עורכי מוזיקה, יועצי אופנה וזוגיות.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button