מבחני אהבהמבחני אסטרולוגיה

אסטרולוגיה – מחשבון התאמה מינית בין מזלות

הכרתי מישהו חדש, אני כבר יוצא איתה למעלה מחודשים, הכל זורם דבש עד שמגיעים למיטה, פתאום הוא, פתאום היא, משהו שם לא זורם בדיוק, יש רצון, זה הדדי? אז למה זה כל כך קשה?
כן, לפעמים הלב במקום הנכון אבל אין ממש דינמיקה, למה התנוחה הזאת? זה יותר מדי כוחני בשבילי, למה אתה לא מספיק רגיש אלי? את יכולה קצת יותר לזוז?

המחשבון להתאמה מינית אסטרולוגית אינו מנסה לתת תשובות מוחלטות, לא כל מי השייך למזלות האש יהיה בעל תשוקה עזה למין, לא כל מזלות האדמה יהיו פרקטיים מדי, מזל מים לא יהיה בהכרח רגיש ואלו מקבוצות האוויר לא תמיד יתייחסו למין בקלילות, אבל בכל זאת, יש משהו שאנחנו יכולים לחבר ביחד, גרעין משותף, תפיסה דומיננטית יותר אצל אחד ופחות אצל אחר.
וכמו תמיד, להתאמה יותר מדויקת מומלץ להתייעץ עם אסטרולוג אשר משווה תאריכי לידה מדויקים ויוצר מפות אסטרולוגיות המספקות יותר פרטים מהתאמה כללית בין שני מזלות.

להרחבה נוספת, אתם מוזמנים לבקר אותנו גם בעמוד האסטרולוגיה שלנו באתר עם מחשבוני אהבה, מאמרים, התאמות זוגיות בין מזלות ועוד

Loading

מחשבונים נוספים

פרסומת

Love on

לאב און - המגזין למיסטיקה רומנטית - אסטרולוגיה, נומרולוגיה, אסטרולוגיה סינית ומאמרי מיסטיקה. אוספי מוזיקה רומנטית ומדור יחסים מורחב. המגזין פועל מ-2010 עם מאמרים וכתבות ייחודיים לאתר שנכתבו בידי מיסטיקנים, מאמנים אישיים, עורכי מוזיקה, יועצי אופנה וזוגיות.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button