הבלוג של אביטלהבלוגיה

אהבה בכל מחיר! אבל למה בכח?

מה קורה שהדייטים שלנו מתחילים לראות כמו שידור חוזר רק עם שחקנים שונים?

לפעמים אנו תוהים איך זה זה שהתוצאה היא אותה התוצאה, שאנחנו בעצם חוזרים על אותן טעויות. כל עוד נלך באותה הדרך לרוב הנוף יהיה דומה.

בנות אני כאן על מנת להציל אותכן מעצמכן.

שימו לב לסימנים, יקרות שלי, אני יודעת זה קשה אבל הגיע הזמן להפסיק לספר לעצמנו סיפורים, ולהסתכל על התמונה כמו שהיא.

אם בחור לא דואג לקבוע איתך מראש או לא מוצא זמן להתקשר קצת מעיד על משהו, נכון אפשר לתת לו להנות מהספק פעם או פעמיים אבל שזה קורה בשיטיתיות זה אמור להדליק אצלך נורה, אם רוב הדייטים שאליהם אתם יוצאים זה ל"סלון" בביתו או לספסל שכונתי זה לא בשביל להמנע מהרעש בבית הקפה/פאב אלא שהוא לא רואה בך כהשקעה לטווח ארוך אחת שווה להוציא עליה כסף.
אם ההודעות היחידות שאת מקבלת, זה בשעות הקטנות של הלילה ובד"כ בעלות מילה אחת בלבד” ערה?" מלא נורות בכל מיני צבעים, אם במהלך השיחה עולים מספר של רמיזות מיניות, (מספר, זה כל מספר יותר מאחד.) זרקי עקיצת הבהרה, אם זה חוזר שוב, נורה.

עשי זאת בקלילות, בהומור אין צורך להיות עויינים. גברים הם כמו ילדים קטנים הם יבדקו גבולות וינסו לעצבן אותך בכוונה רק בשביל לראות איך תגיבי, אל תפחדי, תשמרי על הרצונות שלך, תביעי את דעתך, בשקט ובביטחון, תתפשרי לפעמים אבל שימי לב שאת לא עושה את זה על מנת למצוא חן.

איך תדעי שאת עושה לו יותר מידי הנחות? תנסי לנתק את עצמך מהסיטואציה, תחשבי שאת נותנת עצה לחברה ואז תבדקי ,או שפשוט תני לגבר להיות גבר ולחזר.

אנחנו מנסות להיות קלילות וזורמות בהתחלה, על מנת לתת מרחב, אבל אם זה לא מי שאנחנו באמת, עדיף שהוא ידע את זה מהתחלה.

אנחנו כל כך חמודות שפתאום אין לנו רצונות הוא קובע לאן הולכים ומה עושים, הוא שואל אותך מה בא לך ואת בתמימות  "לא אכפת לי" אז לילה אחד את יוצאת איתו ועם חברים שלו לבר השכונתי, ושבת אחת את רואה משחק כדורגל רק בשביל להיות איתו, לפני שאת שמה לב התחתנת עם הטלויזיה, ובילויי יום שבת שלכם הם להחליט מה בא לו לעשות, ואחרי שהוא שלל כל אופציה אתגרית, הוא שואל אותך אם לך יש רעיון.

אבל מה קורה אחרי כמה שבועות ומספר פעמים שהוא שואל והתשובה זהה, הוא הפסיק לשאול, ואז את מתחילה לדרוש…פתאום הכל חשוב לך, ואת רוצה בדרך שלך, אבל זה לא אשמתו שהחלטת פתאום לשנות את חוקי המשחק.

אם את לא מתכוונת להבליג על זה בעתיד, אל תבליגי על זה עכשיו. דברים שהם חשובים לך בקשר, צריכים להיות ברורים ועדיף מהתחלה, בנות לא בדייט הראשון גם לא שני, אולי רביעי, אבל חשוב לשתף לגבי הציפיות שלך מקשר על מנת לאפשר לבחור לבדוק אם הוא יכול לעמוד בדרישות.

אל תנסי לשנות אותו, הדייטים הם הטיוטא של מערכת היחסים, אל תכנסי לקשר שנקודת המוצא שלו נמוכה מאוד, ותבני על זה שהוא ישתנה, תבחרי בחור שהוא יותר מתאים לך.
אם את אוהבת חיזורים תבחרי בחור שיודע לחזר, אם את מחפשת קשר רציני עדיף שתבחרי בחור שהרצונות שלו זהים לשלך. אם את בחורה שחשוב לך מרחב בקשר, תבחרי בחור שהוא לא נידי.

אהבה בכל מחיר! - אבל למה בכח?
אני יודעת, יש כל כך הרבה מאפיינים שצריכים להתאים, אני יודעת שבפאזל יש יותר מידי חתיכות, אבל מספיק שכמה מהם יתאימו נכון כל השאר יכנסו למקומם לאט לאט.

מי כמוני יודעת שיש יותר מידי הוראות הפעלה, ויותר מידי משחקים. אני כבר בדייטים הראשונים חושפת את כל מה שאפשר, אפילו טיפה מקצינה, לא בטוח שתמיד זה יעבוד אבל ככה אני מראה לבחור בדיוק מול מי הוא עומד ונותנת לו את אופציה לבחור. כמו שאתן רוצות שיקבלו אותכן כמו שאתן גם הגברים רוצים את אותו הדבר.

אל תפחדו להיות אתם לכל אחד יש את האחד שידע להכיל אותו בצורה מושלמת, אפשר להתגמש אפשר לזרום אבל אל תנסו להתאים בכוח  ולדפוק בכוח על החתיכות הם מתאימים בקושי, זה יהרוס לכם את כל הפאזל.

 נתקלתי בשיר הזה איפשהו במהלך החיים, אולי הוא יעזור לכם למצוא את הדרך …

שיר טיבטי
אני הולך ברחוב.
במדרכה יש בור עמוק:
אני נופל לתוכו.
אני אבוד… אני חסר ישע.
אין זו אשמתי.
לוקח לי נצח למצוא דרך החוצה.

אני הולך באותו רחוב.
במדרכה יש בור עמוק:
אני מעמיד פנים שאינני מבחין בו.
אני נופל לתוכו שוב.
אני לא יכול להאמין ששוב הגעתי לכאן.
אבל אין זו אשמתי.
ושוב לוקח לי נצח לצאת.

אני הולך באותו רחוב.
במדרכה יש בור עמוק:
אני רואה אותו.
אני נופל לתוכו בכל זאת… כוחו של הרגל.
עיני פקוחות:
אני יודע היכן אני.
זוהי אשמתי.
אני יוצא מיד.

אני הולך באותו רחוב.
במדרכה יש בור עמוק:
אני עוקף אותו.
אני הולך ברחוב אחר.

פרסומת

אביטל פרץ

חיה בבועה התל אביבית כבר יותר מידי זמן, חולמת לכבוש את העולם יעד אחד כל שנה, תולעת ספרים בלי משקפים ומשתתפת קבוע בסדנאות ומפגשי כתיבה יוצרת. פירסמה בעבר בבלוגים אינטרנטים ועומלת על הוצאת ספרה הראשון.

מאמרים קשורים

תגובה אחת

  1. מאמר מדויק. הכתיבה המסוגננת שלו נותנת ביטוי לאמיתויות שאין ביכולתנו לומר בקול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button