הבלוג של אביטלהבלוגיה

אהבה וחיות אחרות

בתור בעלת כלב, אי שם, ממש מזמן, כבר הצהרתי שלעולם לא אצא עם בחור שלא אוהב חיות. אבל עם הזמן הבנתי שיש אנשים שפשוט לא נחשפו לעולם הזה.

אתה פוגש בחורה, יפה, חמודה, מצחיקה, ושנונה. הדייטים הראשונים מתנהלים ממש לפי הספר. אחרי מספר מפגשים אתה מגיע אליה לדירה ופוגש… את הגבר בחייה… את חיית המחמד שלה. לא משנה אם מדובר בכלב, חתול, ארנב יערות, או קוקטיל, תזהר זו דרך תלולה והרבה גברים נפלו בה.

האמת אחרי ששללתי לא מעט אנשים על "חוסר רגישות" לחיית המחמד שלי הבנתי…

לא כולם גדלו בקיבוץ , או בבית עם כלבים, וכלבים גדולים בפרט. הם פשוט לא יודעים איך להתנהג, , אז גברים הנה תרומתי לכם.

 “Fake it till you make it” רוצה לצבור נקודות, תתייחס גם להולך על הארבע גם אם זה לא בא לך בטבעיות, גברים – יש הרבה דברים שאתם מוכנים לעשות על מנת לכבוש ולהשיג את המטרה, קחו בחשבון שזה אחד מהם, שאתם נכנסים אליה לדירה תעבירו ליטוף על הכלב, מבטיחה לכם שתצברו רק נקודות טובות. לראות אתכם עם חיית המחמד שלנו לפעמים יותר טוב ממשחק מקדים.

אתה רואה רק כלב, אבל היא רואה את הבייבי שלה, נכון, אתה לא מבין על מה כל הסיפור הרי זה כלב אבל שם אתה טועה… קודם כל יש לו שם, יש לו רגשות, וכמות האנרגיה והכסף שהיא מוציאה עליו כל חודש כבר לא ניתנים למדידה. נשים מטבעם הן אמהיות, היא רואה את חיית המחמד הקטנה כילד שלה, תכיר בזה והמנע מביקורת.

אהבה וחיות אחרות

אבל… שחיית המחמד, סתם לצורך הדוגמא נקרא לו דיקיי, במקרה זכר מסוג כנעני, מאיים על נוכחותך ומנסה להראות לך מי הגבר בבית, אין צורך במלחמת טריטוריה, אין סיבה להוכיח שגם אתם כלבים ולהשתין על טריטוריה כבושה, תכריזו על הפסקת אש תקבעו גבולות, דברו עם בת הזוג ושתפו אותה בתחושות שלכם בעדינות ספרו לה מאיפה אתם מגיעים. ושכל אחד יתמקם בשטח שלו.

תסתכלו על הצד החיובי, שאתם פוגשים בחורה שמוכנה לעשות כל כך הרבה למען כלב או חתול מבלי לקבל הרבה בחזרה, ואם היא מטפלת בצורה מסורה כל כך בסתם חיה, תחשוב איך היא תטפל ותדאג לכם, איזה אמא היא תהיה, וכמה לא אנוכית היא.

מחקרים מעידים שאדם שיש לו חיית מחמד, בכושר גופני יותר טוב, מצב רוח יותר טוב, ויכולת נתינה שלו הרבה יותר גדולה. תחשבו על זה.

בנות עכשיו אני פונה אליכן, שימו לב אין שום סיבה בעולם שהכלב שלך ישן אתכם במיטה, עלול להיות שם דיי צפוף עם שלושתכם. נכון זה הכלב שלכן והוא חלק איתכם לילות קרים של בדידות, טיולים, והוא אוהב אתכן ללא תנאים, אבל אף אחד לא רוצה לקום בבוקר עם ריר ושערות על הבגדים.

אבל מה קורה אם לבחורה יש שני כלבים, או שני כלבים עוד כמה חתולים, וציפור, והבחור שאיתו התחילה לצאת, לא דמיין לעצמו בילוי לילה בספארי והרעיון שלו של פינת ליטוף אחר לגמרי … מה קורה אז?

האם תסכים הבחורה לצמצם את ההולכי על ארבע ולפנות מקום לגבר בחייה? או שתעדיף להמשיך לחפש את משה בתיבה שיחלוק את אהבתה לחיות. כי קשר עם אדם שאינו חולק את האהבה הזאת לעולם לא יוכל לשרוד, ההקרבות ותנאי השטח לפעמים קשים מידי.

לפעמים אנו נוטים לעשות להם האנשה, וזה מגיע מבחורה שמצחצחת שיניים לכלב שלה. ואת מערכת היחסים שאתן חולקות עם הכלב שלכם אף אחד לא יכול לקחת מכן. אבל גברים תחרותיים, שימי את הגבר בחייך במקום שמגיע לו להיות, ותחשפי אותו לחלק הזה בחייך לאט לאט, תלמדי אותו לאהוב בקצב שלו. או שתתחילי לחפש אהבה בגינות כלבים.

פרסומת

אביטל פרץ

חיה בבועה התל אביבית כבר יותר מידי זמן, חולמת לכבוש את העולם יעד אחד כל שנה, תולעת ספרים בלי משקפים ומשתתפת קבוע בסדנאות ומפגשי כתיבה יוצרת. פירסמה בעבר בבלוגים אינטרנטים ועומלת על הוצאת ספרה הראשון.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button