דייטים ראשונים ותחילת הקשרפנויים ופנויות

טיפים להיכרויות דיגיטליות

אם הייתם מספרים לפני כ-10 שנים שהכרתם את בן הזוג או בת הזוג דרך אפליקציית הכרויות, רוב הסיכויים שהיו מסתכלים עליכם במבט עקום ומסננים "חסרים אנשים בעולם האמתי להכיר?"
היום נראה כי הגורל התהפך וקל יותר להכיר בני זוג דווקא און-ליין, כך אפשר לחדור למעגליים חברתיים חדשים שקודם לכן לא ידעתם שהם קיימים.

אך בכל זאת, הכרויות באינטרנט מוגבלים יחסית למפגשים פרונטליים ומלווים מדי פעם באכזבות בעת הפגישה הראשונה שספק אם היו מתרחשות בעולם האמיתי. ריכזנו עבורכם מספר טיפים להיכרויות שיעזרו לכם הגברים והנשים לכוון ביתר קלות אל עבר המטרה האידאלית : מציאת אהבה.

לא כל הנוצץ זהב –  התלהבתם מתמונה של גבר או אישה באתר הכרויות, זה לא אומר שבהכרח התמונה משקפת את המציאות, נסו (אם אפשר) להשוות אותה לתמונות אחרות ואם לא וודאו שלא התלהבתם יותר מדי מתמונה שמצולמת ממרחק או מכילה משקפי שמש שמכסים חצי מהפרצוף.

תמונה זה חשוב אבל – לא כולם פוטוגניים או מודעים לכך שהתמונה שהעלו לוקה בחסר, אל תשפטו רק על בסיס תמונה גרועה, נסו לחפש אינדיקציות נוספות כגון תיאורי טקסט כלליים או הרגלים ותחביבים.

כבר מצאתם מישהו או מישהי שרציתם, החלטתם לשלוח הודעה, השקיעו מספר רגעים בחשיבה על תוכן ההודעה, נסו לכוון בכתיבתכם אל נמענ/ת ההודעה באופן אישי תוך כדי התייחסות לכרטיס שלו או שלה באתר, אם ניתן למצוא מחמאה מקורית, צרפו אותה, אך שימו לב לא להישמע מתלהבים יתר על המידה.

פניתם לחבר או חברה באתר הכרויות, עכשיו אתם מחכים לתשובה, השתדלו לשמור על איפוק, אל תציצו בכרטיס של החבר/ה כל כמה דקות, למעשה אל תסתכלו בכרטיס שלו או שלה לפחות עד קבלת ההודעה וגם אחר כך, אל תשלחו הודעות חוזרות ונשנות, נסו לשמור על איזון בקבלת ושליחת ההודעות.

פניתם ולא קיבלתם תשובה מחבר או חברה באתר, בדקו אם הפנייה נקראה, במידה וההודעה ששלחתם נקראה ועבר יותר מיום, רוב הסיכויים שלא תקבלו תשובה בחזרה, אם כן זו תמיד תהייה הפתעה חיובית. במידה ואכן חבר או חברה באתר הכרויות לא חזר אליכם עם תשובה, אל תמשיכו לשלוח לו הודעות ובעיקר לא בסגנון של "למה את/ה לא חוזר/ת אלי?" רוב הסיכויים שאם מקודם הייתה התלבטות בצד השני אם להחזיר תשובה, אתם עזרתם לצד השני להחליט לוותר בוודאות. נסו לשקול את צעדיכם בחוכמה.

היזהרו מזיופים – אל אתרי ההיכרויות ורשתות חברתיות נכנסים מדי פעם אנשים שמטרתם אינה להכיר נשים או גברים למטרת זוגיות אלא לנסות לנצלם בדרך כזאת או אחרת, חלקם ינסו למכור לכם מוצר מסוים או לדחוף פרסומת במסווה של שליחת הודעה וחלקם אף יפנו אתכם לווצאפ או פייסבוק כדי לנהל איתכם שיחה תמימה, אך לאחר מספר שיחות יבקשו מכם להוציא סכום כסף מסוים כדי להציל אותם לכאורה מצרה. אם אתם חושדים בחבר מסוים פועל בדרכים לא כשרות, דווחו מיד למערכת האתר כדי שחבר זה לא יפגע גם בגולשים אחרים.

טיפים להכרויות באינטרנט

קיבלתם פנייה, אל תחכו יותר מכמה ימים כדי להחזיר תשובה, זמן תגובה איטי יקטין את הסיכויים למצוא את הצד השני זמין לתשובתכם.

אתם מוצפים במחזרים? נסו לא לערבב פגישות, התמקדו כל פעם בפגישה אחת, השקיעו בה את כל הזמן ואת תשומת הלב הדרושה, ברגע שהפגישות מתחילות להתערבב ישנו סיכוי שתאבדו את הריגוש מן הצד השני ואיתה גם הורדת סיכויי ההצלחה או הרצון לפגישה נוספת, אל תגיעו למצב בו אתם אומרים לעצמכם: "טוב פגישה זו לא הכי מוצלחת, ישנן עוד שלוש פגישות מתוכננות אחריה", אתם שוחקים את עצמכם ובשלב מסוים גם תוכלו להגיע לאיבוד כל החשק לצאת לדייטים.

יצרתם קשר ראשוני בטלפון? נסו לא להרבות במילים בשיחה הראשונה ו/או לפתח סוג מסוים של קשר רגשי כלפי הגבר או האישה בצד השני של השיחה, כל עוד לא פגשתם אותו או אותה פנים מול פנים וכך תצמצמו את מידת האכזבה משני הצדדים. כמו כן אל תתקשרו אל הצד השני יותר מדי פעמים לפני הפגישה הראשונה, נסו לצמצם את מספר השיחות לשתיים – השיחה הראשונית ושיחה אחריה כדי לקבוע מועד פגישה.

קבעתם כבר לצאת והשאלה שנשאלת לאן, נסו לא לחשוב על צורת בילוי מתוחכמת מדי לדייט ראשון, אינכם יודעים אם אתם מעוררים איזושהי פוביה נסתרת אצל בן הזוג. לכו על מקומות כגון בתי קפה או פאבים, רצוי כאלו שהמוזיקה אינה רועשת מדי או מקומות צפופים יתר על המידה, מטרת הפגישה הראשונה היא ללמוד להכיר אחד את השני, עודף רעש ממוזיקה לא ייתן לכם אפשרות לשמוע את הצד השני, וצפיפות מעוררת חוסר סבלנות.

לא להילחץ! קל להגיד אך קשה לבצע, נסו לקחת את הפגישה בצורה טבעית, ראשית קבעו במועד לא לחוץ, אם אתם מגיעים אל בן הזוג, קחו תוספת זמן מראש לנסיעה, השתדלו לא לאחר ולא להגיע  לפגישה בדקה התשעים, אם מתאפשר נסו להגיע כשאתם ערניים ולא חצי שעה לפני זמן השינה שלכם. השקיעו כמה דקות במחשבה על נושאי שיחה כלליים כגון אירוע בחדשות או ספר שקראתם, נסו לקרוא את הדייט שלכם לפני הפגישה, מה הוא או היא אוהבים וכך גם תוכלו לכוון את עצמכם לצורת תקשורת יותר מתאימה. אל תמציאו את עצמכם מחדש בפגישה, מן הסתם זה יראה כמלאכותי ולא טבעי.

גברים – יצאתם לפגישה ראשונה, נסו לנהוג בנימוס אחריה, צרו קשר ביום שאחריי. במידה ואינכם מעוניינים לפגוש את הדייט שלכם שוב, דווחו על כך לצד השני, הנשים מצפות מן הגברים ליצור קשר כחלק מחוקי הפגישות, רוב הסיכויים שהן לא יתקשרו אליכם ויחכו שהגבר יעשה את הצעד הראשון.

בין פגישה ראשונה לשנייה – קבעתם להיפגש לפעם נוספת, השתדלו לא ליצור יותר מדי פעמים קשר לאחר הפגישה הראשונה, שיחות יומיומיות עם הצד השני רק ישחקו את המומנטום של הפגישה הראשונה ויקטינו את הסיכויים לפגישה נוספת.

פרסומת

Love on

לאב און - המגזין למיסטיקה רומנטית - אסטרולוגיה, נומרולוגיה, אסטרולוגיה סינית ומאמרי מיסטיקה. אוספי מוזיקה רומנטית ומדור יחסים מורחב. המגזין פועל מ-2010 עם מאמרים וכתבות ייחודיים לאתר שנכתבו בידי מיסטיקנים, מאמנים אישיים, עורכי מוזיקה, יועצי אופנה וזוגיות.

מאמרים קשורים

3 תגובות

  1. הדבר הכי חשוב הוא ללכת לפי תחושות בטן.
    אם יש לכם תחושה רעה לפני הדייט תבטלו אותו. תקשיבו ללב, זאת הדרך היחידה שבה תוכלו להצליח.

    סך הכול אתרי הכרויות הם כייף אחד גדול, הכי הרבה תתאהבו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button